Jak nakupovat

Pokud máte vybráno, přejděte na KOŠÍK, zkontrolujte seznam zboží a kliknutím na ZPŮSOB DORUČENÍ a PLATBY (DELIVERY and PAYMENT) postupte na krok výběru. Více informací o způsobech doručení a platby viz níže. Vyplňte Vaši doručovací adresu, pokud je fakturační adresa odlišná, vyplňte i ji (spolu s IČ a DIČ). Následně vyberte dopravu a platbu, která vám vyhovuje, a přejděte do posledního kroku objednávky kliknutím na políčko REKAPITULACE (OVERVIEW). Kliknutím na POTVRDIT OBJEDNÁVKU (CONFIRM THE ORDER) dokončíte objednávku.

Na základě zvolené platby se vám zobrazí buď stránka s rekapitulací vaší objednávky a praktickými informacemi o doručení, nebo budete nejdříve přesměrováni na zabezpečenou platební bránu GoPay, kde můžete zaplatit platební kartou nebo přes vaše online bankovnictví.

Všechny objednávky podané prostřednictvím našeho internetového obchodu jsou pro zákazníky závazné. Dokončením objednávky potvrzujete souhlas s OBCHODNÍMI PODMÍNKAMI.

Způsoby doručení

Zásilková služba GLS

Objednávky odesíláme 2-3x týdně.
Samotná přeprava pak trvá v naprosté většině případů 1 pracovní den. Pokud jste uvedli v objednávce správné telefonní číslo, doručovatel se s vámi v den doručení nejdříve spojí a domluvíte se na předání. Pokud byste hovor nestihli zvednout, doručovatel bude zkoušet volat ještě další den, potom vám pošle SMS a potom se vás ještě pokusí zastihnout na uvedené adrese osobně. Pokud se mu ani to nepodaří, nechá vám v emailu upozornění a vy se s ním můžete kdykoliv spojit a domluvit na opakovaném doručení. Celkem na to máte 10 kalendářních dnů, než se balík vrátí zpět k nám.

Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout v našem showroomu na adrese SmetanaQ, Smetanovo nábřeží 4, 110 00 Praha 1, a to v aktuální otvírací době ST-PA 13-19 nebo SO 11-18 (nebo dle aktuálních vládních nařízení v rámci situace COVID), nejdříve však po obdržení potvrzovacího emailu (email, který od nás dostanete s potvrzením, že je pro Vás zboží připraveno). Také je možné uhradit objednané zboží v hotovosti nebo kartou během jeho vyzvednutí.

Česká pošta – pouze zásilky do zahraničí (Evropa)

Zásilky posíláme do 3 pracovních dní od připsání platby na náš firemní účet. Pokud by se někdy zaslání zdrželo, budeme Vás o tom neprodleně informovat prostřednictvím Vámi uvedených kontaktních údajů. U dopravy prostřednictvím České pošty je nutné zaplatit zboží předem (kartou / převodem).

Upozornění

Doručování zboží zajišťujeme prostřednictvím externích společností. ODIVI zastoupená Ivou Burkertovou neručí za zboží během přepravy a nemůže zajistit náhradu škody způsobenou špatným zacházením dopravce. Kupující je povinen přijatou zásilku převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoli závad vše ihned ohlásit přepravci samotnému. V žádném případě prosím nepřebírejte porušené zásilky. Převzetím zásilky kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a na pozdější reklamace související s přepravou nebude brán zřetel.

Způsoby platby

  • Hotově nebo kartou při osobním převzetí zboží v Showroomu SmetanaQ, Smetanovo nábřeží 4, 110 00 Praha 1.
  • Kartou přes platební bránu GoPay – Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti GoPay. Zde zadáte veškeré potřebné informace z vaší karty a po dokončení platby se ihned dozvíte, zda se platba podařila. Pokud se zobrazí informace o neúspěšné platbě, můžete platbu opakovat nebo nás kontaktovat a případně vybrat jiný způsob. Zboží odešleme v případě, že byla objednávka i platba úspěšně odeslána.

Výměna a vrácení zboží

Pokud vám zboží nesedí, není problém. Máte možnost výměny nebo vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 30 dní ode dne, kdy vám zásilka dorazila, za následujících podmínek:

  • ZÁKAZNÍK ODEŠLE ZÁSILKU DOPORUČENĚ NA NAŠI ADRESU PLZEŇSKÁ 33, 150 00 PRAHA 5 (NE NA DOBÍRKU) NEJPOZDĚJI DO 30 DNŮ OD OBDRŽENÍ ZBOŽÍ.
    ZÁKAZNÍK PO DOHODĚ PŘINESE ZBOŽÍ DO SHOWROOMU NA ADRESU SMETANOVO NÁBŘEŽÍ 4, PRAHA 1 NEJPOZDĚJI DO 30 DNŮ OD OBDRŽENÍ/ZAKOUPENÍ ZBOŽÍ.
    ZBOŽÍ NESMÍ JEVIT ZNÁMKY JAKÉHOKOLIV OPOTŘEBENÍ, PORUŠENÍ A ZNEČIŠTĚNÍ. MUSÍ BÝT ZASLÁNO / PŘINESENO ZPĚT V ORIGINÁLNÍM OBALU SE VŠEMI ETIKETAMI OD VÝROBCE SPOLU S KOPIÍ DOKLADU O KOUPI ZBOŽÍ V NAŠEM OBCHODĚ.
  • Jakmile nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme jej a pokud nebude nijak opotřebené nebo porušené, provedeme výměnu. V případě výměny si zákazník vybere jakoukoliv věc z nabídky ODIVI a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo mu bude vrácen přeplatek, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu). V případě výměny nebo vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena i částka placená za doručení, pokud ho u původní objednávky platil. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. Možnost vrácení a výměny se nevztahuje na nákup dárkových poukazů a voucherů.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Ke stažení zde.

REKLAMACE ZBOŽÍ / ZÁRUKA

Chcete nám poslat zboží k reklamaci? Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, ke stažení zde, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím je odešlete na adresu Iva Burkertová, Plzeňská 33, 150 00 Praha 5. Případně zboží zaneste s reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu do Showroomu na adresu Smetanovo nábřeží 4, Praha 1.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným oznámením vad, obsahovat by mělo i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou. Také musí být přiložena kopie originálního dokladu o koupi zboží v internetovém nebo kamenném obchodě ODIVI.

Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží (ODIVI). Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady ODIVI. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, snažíme se vše maximálně urychlit.

Reklamační formulář

Ke stažení zde.